Pravidla TeamSpeaku

PRAVIDLA SERVERU DeviL-Dogs.cz
1) Hlavni pravidla
1.1 – Rozhodnutí admina je definitivní. Udělování trestů je variabilní a závisí pouze na vlastním uvážení admina.
1.2 – Je zakázáno používat za nickem tento tag ^ admin , protože je vyhrazen pouze pro označení admina serveru.
1.3 – Zákaz používaní nevhodných slov a výrazů ve veřejných místnostech na tomto TS serveru. Sice je svoboda projevu, ale my to tady trpět nebudeme.
1.4 – Zákaz používání nevhodných či sprostých nicků. V nutnosti Vás admin osloví vámi zvoleným nickem.
1.5 – Zákaz propagace či odkazů na konkurenční lanpárty nebo na www stránky s nevhodným obsahem.
1.6 – Zákaz tapetování, spamu a všeho tomu podobné. Trestáno dočasným banem.
1.7 – Opakované porušení pravidel je trestáno permanentním banem.
1.8 – Políčko NICK slouží pouze pro Vaše identifikační jméno a je zakázáno využívat jej formou planého textu. V případě porušení pravidel budete potrestáni.
1.9 – V případě, že hrajete na serveru, kde máte více jmen, lze je oddělit „/“ (př. dare/jakub/gamemaster). V případě nedodržení formy zápisu budete kicknuti ze serveru.
1.10 – Pokud nemůžete mluvit, prosíme využijte tlačítka VYPNOUT MIKROFON (Mute Microphone) na horní nástrojové liště. Nic nepsat za nick.
1.11 – Využívejte pro svůj nick jen 32 znaků abecedy a znaky 0-9.
1.12 – V případě, že někdo bude narušovat svým chováním Váší místnost i přes Vaše upozornění, máte možnost ho kicknout ze serveru. V případě, že se nemůžete zbavit útočníka, vyscreenujte log serveru a screen nahrajte do Vaší místnosti jako upload. Poté upozorněte admina, pomocí funkce „Napsat stížnost“ (Make a complaint) kde uvedete Vaše důvody a místnost, kde se screeny nachází. Tento uživatel bude zařazen mezi adepty o BAN. Pokud je online některý z adminů, tak to můžete řešit ihned s ním.
1.13 – Botting nebo pokus o hack = BAN.
1.14 – Využívejte funkce „Napsat stížnost“ (make a complaint) u uživatelů, pokud nějakým způsobem porušují pravidla.
1.15 – Při lehčím prohřešku bude uživatel označen jako problémový. To si bude nosit ve svém profilu. Při dalších proviněních mu bude udělen BAN.
1.16 – Zákaz nahrávání souborů do veřejných místností !
1.17 – Neznalost pravidel neomlouvá !

2) Místnosti
2.1 – Zákaz používaní nevhodných slov a výrazů v názvech místností.
2.2 – Maximální počet Subchannelu (podkanálů) je 4. Při nedodržení počtu, dojde k upozornění admina nebo k promazání místností na daný počet (domluva možná pro více kanálů).
2.3 – Dovolujeme si v případě změny pravidel TS, změny na TS nebo nedodržení podmínek ve Vaší místnosti Vám poslat informační email.
2.4 – Vytvářet místnosti se smí až po schválení Admina